טיול לחו"ל? כך תעשו זאת זול הרבה יותר מבלי לפגוע באיכות הטיול

# סים לחו"ל# איסים לחו"ל# eSIM לחו"ל# שיחות לחו"ל

בטיול הארוך שלנו פגשנו המון מטיילים, בודדים, זוגות, חברים ומשפחות. בשיחות חולים למדנו על ההתנהלות הפיננסית של המטיילים השונים והפתענו רבים מהם עם טיפים שגרמו להם להרגיש קצת רע אבל שיפרו להם את המשך הטיול 😊. זה מבאס לגלות ששילמת יותר סתם כך אבל כשאתה מגלה, זה לא קורה יותר. אז הנה שלוש דרכים בהן תוכלו לגרום לטיול שלכם לעלות פחות מבלי לפגוע באיכות שלו בכלל.

סים לחו"ל, איסים לחו"ל, eSIM לחו"ל, שיחות לחו"ל

1. אי-סים: במקום לרכוש כרטיסי סים מקומיים בכל מדינה ולבזבז זמן וכסף רב פשוט רכשנו חבילות גלישה אי-סים בהתאם למדינה אליה נסענו. יום לפני המעבר לאותה מדינה השוונו את החבילות השונות באתר השוואת אי-סים , בחרנו את החבילה הטובה ביותר, התקנו על אחד הניידים ופתחנו נקודת גישה לכולם, כך חסכנו המון כסף על כרטיסים מיותרים. יש מדינות בהן רכשנו גלישה סלולארית ללא הגבלה ובכך כולם נהנו מאינטרנט חופשי, במדינות בן לא היו חבילות ללא הגבלה הקפדנו לעבור לוייפיי בכל מקום בו היה זמין ורק כשלא היה גלשנו על נקודת הגישה.

2. מלונות: אתרי המלונות חייבים להרוויח כסף, הצלחנו לחסוך סכומי כסף משמעותיים (מאוד) על ידי כך שביצענו הזמנה מהמלון עצמו. ברוב הפעמים הצלחנו להגיע אליהם דרך גוגל, בין אם למספר טלפון, וואטצאפ או כתובת מייל. פעמים רבות העלנו בקשה בקבוצות וואטצאפ או פייסבוק של מטיילים מאותה מדינה וקיבלנו וואטצאפ מאנשים ששהו במלון המסוים וכאשר כלום לא עבד פשוט הזמנו שני לילות אונליין ובהגיענו למלון הארכנו את השהות בתשלום ישיר. ומה אם אין מקום? גם לזה יש פתרון 😊 ביצענו הזמנה נוספת אונליין של כמותה לילות המלאה שרצינו (נפרדת משני הלילות הראשונים ועם אפשרות ביטול מלאה עד יום לפני), במלון ביצענו הארכה וביטלנו את ההזמנה המקוונת.

3. תשלומים: במדינות רבות נהוג לגבות כ 3% עמלה בגין תשלום בכרטיס אשראי, בטיול הארוך שלנו זה יכל להסתכם לאלפי שקלים בגין תשלומי הלינה ולכן בחרנו לשלם במזומן. משיכות מזומנים יכולות גם הן להיות עסק יקר עד מאוד ולכן בכל מדינה אליה הגענו בדקנו דרך המקומיים ודרך מטיילים בקבוצות מהו הבנק הזול ביותר ומהו סכום המשיכה הגבוה ביותר, היו מדינות (כמו ויאטנם) בהן מצאנו כספומטים ספציפיים בהן ניתן למשוך ללא עמלה בכלל, כשהגענו אליהם משכנו סכומים שיספיקו לנו לכמה שבועות ובכל חסכנו מאות שקלים בחודש.

קראו עוד

למה כולם מדברים על eSIM לחול?למה עדיף לקנות eSIM ולא כרטיס מקומי בחו"ל?השוואת חבילות eSIM לאירופה